Her finner du informasjon om hvilke vilkår som gjelder når du handler i vår nettbutikk, på nettet. Om du ikke får en automatisk bekreftelse på din bestilling via mail, må du umiddelbart kontakte kundeservice.

DELING AV INFORMASJON
Selskapet vi vil aldri selge eller leie ut dine personlige opplysninger til tredjeparter for bruk uten ditt samtykke.

INFORMASJONSKAPSLER (COOKIES)
Vi bruker informasjonskapsler og annen teknologi til å holde oversikt over din elektroniske samhandling med våre nettsteder. Informasjon som samles inn gjennom bruk av en cookie er ikke koblet til noen personlig identifiserende informasjon, med mindre du blir en test eller betalende kunde.

TILGANG TIL PERSONLIGE OPPLYSNINGER
Du kan oppdatere konstant kontakt kontoinformasjonen ved å logge på kontoen din. Hvis du ønsker å stoppe eller avslutte kontoen, og/eller fremskaffe dine personlige data, kan du ta kontakt på vår support avdeling.Vi vil oppbevare og bruke din informasjon så lenge din konto er aktiv, og/eller vi kan opprettholde din service, i samhold med vår juridiske forpliktelser, løse uoverensstemmelser og fullføre vår avtale.

LEVERING
Vi har normalt varen på lager og sender til deg dagen etter du har bestilt via e-post, telefon eller nettbutikken. Dette betyr at produktene er på vei til deg senest 2 - 3 dager etter. Hvis varen må bestilles, er leveringstiden som regel 1-2 uker.

Varer blir normalt levert av Bring Norge og Tollpost. Hvis emballasjen er skadet, må det meldes til transportøren og Rubi Data..

FRAKT OG GEBYRER
Frakt kommer i tillegg. Prisen på frakten er avhengig av størrelse, vekt og avstand til mottaker. Vår minstesats er kr 25,-

BETALINGSALTERNATIV
Betaling skjer på følgende måter:

Kortbetaling med Visa eller MasterCard.
Postoppkrav/etterkrav ved utlevering.
Payex,Swedbank kort innløser.
Faktura via Klarna
Kortopplysninger lagres ikke, og all kortinformasjon blir behandlet via SSL-kryptering.

VILKÅR VED POSTOPPKRAV/ETTERKRAV
Ved postoppkrav betales varen på postkontor eller ved levering. Et ekspedisjonsgebyr på 50 kr legges til ordren.

PAKKER SOM IKKE BLIR HENTET
Pakker som ikke hentes innen 2 uker sendes automatisk tilbake til Rubi Data. For uavhentede pakker som kommer i retur må det betales returfrakt og behandlingsgebyr pålydende 400,-

ANGRERETT
Angrer du kjøpet, har du rett til å returnere varen innen 14 dager. Det eneste kravet er at varene ikke er brukt eller skadet.

RETURFRAKT
Kontakt Rubi Data for å få et returfraktbrev sendt til deg.

TILBAKEBETALING
Tilbakebetalingen blir kun gjort til samme kort/konto som betalingen ble utført fra.

GARANTI PÅ NYE VARER
Nye produkter leveres med to år garanti fra kjøpsdato. Visst ikke annet er avtalt.

GARANTI PÅ BRUKTE VARER
Vi gir garanti på ett års fra kjøpsdato hvis ikke annet er avtalt Brukte pc-batterier garanterer vi for minst 30-60 minutter varighet. under 30 min varighet byttes batteriet i tilsvarende batteri med lengre varighet.

REKLAMASJON
Ved reklamasjon sender vi et returfraktbrev. Når vi har godkjent reklamasjonen, reparerer vi varen eller sender deg en ny.

MINDREÅRIGE
Om du er mindreårig (yngre enn 18 år) så må du ha dine foresattes godkjenning for at du kan få bestille varer hos oss.

TRYKKFEIL
Vi reserverer oss for trykkfeil og feil prissettinger på websiden og forbeholder oss retten til å avvise ordre.